Korty w Warszawie w Szkole Tenisa TieBreak

Nawigacja

Jesteśmy licencjonowanym klubem PZT

Urodziny na sportowo

W Szkole Tenisa Tie Break każde dziecko może zorganizować wspaniałe przyjęcie urodzinowe na sportowo. Pod opieką trenerów i animatorów jubilat i jego goście bawią się w jednej z wybranych konwencji: „Wśród piratów”, „Świat Asterixa”, „Dziki Zachód”, „Tajemniczy ogród” lub „Czarodziejki”.

Impreza odbywa się na obiekcie Tie Break przy ul. Koncertowej 8a.
Cena do 20 osób - 700 zł, dla dzieci trenujących w Tie Breaku 650 zł, czas trwania - ok. 2,5 godz.
Cena obejmuje:
- wynajem udekorowanej sali,
- opiekę trenerów i animatorów (2 osoby)
- zabawę tematyczną

- powyżej 20 osób, za każde 10 dzieci dopłata 100 zł na poczet dodatkowego trenera.

Dodatkowo płatne:
- zaproszenia - 3 zł / szt.
- malowanie buzi - 50 zł
- szampan dla dzieci - 15 zł za butelkę
- tort z racą - do 15 porcji 150 zł, do 20 porcji 200 zł
- talerz owoców - 30 zł
- zdjęcia obrobione na płycie (do 7 dni po imprezie) - 500 zł

Pakiety żywieniowe:
Standard - 12 zł / osobę, w tym oferujemy:
    - zimne napoje (woda + soki),
    - ciasteczka deserowe,
    - paluszki, chipsy, żelki i pianki
    - chrupki kukurydziane i popcorn.

Pakiet małego tenisisty - 16 zł / osobę, w tym oferujemy:
    - zimne napoje (woda + soki 100%)
    - mieszankę studencką,
    - owoce suszone,
    - prażynki, pieczone chipsy,
    - mini krążki ryżowe,
    - talerz owoców,
    - ciastka,
    - słone przekąski.

Pakiet grill - 12 zł / osobę, w tym oferujemy:
    - kiełbaska (opcjonalnie kurczak lub karkówka - cena do uzgodnienia),
    - pieczywo,
    - ogórek kiszony,
    - ketchup, musztarda,
    - zimne napoje.

Pakiet dla rodziców - 110 zł /15 osób.
    - kawai herbata,
    - ciasto do wyboru (20 porcji) - szarlotka, sernik lub brownie.


Proponowane konwencje zabawy urodzinowej:


WŚRÓD PIRATÓW

Oprawa muzyczna: Soundtrack z „Piratów z Karaibów”, szanty.
Uczestnicy: Minichustki na głowie i rysunek kotwicy na policzku. 
Dekoracja sali: Flaga Jolly Roger z jednookim Bobem, flaga z ryciną żaglowca, balony z pirackim akcentem. 


Przebieg imprezy:

Pasowanie Jubilata na Bosmana;
„Bosman czarodziej” - dziecko dotknięte przez bosmana musi wykonać zadanie dodatkowe; 
„Załadunek statku” - dwa zespoły walczą, który załaduje więcej towaru (balonów) na statek; 
„Polowanie na rekiny” - zabawa w rzuty, dwóch rybaków stara się w jak najkrótszym czasie zapełnić swoją spiżarnię; 
„Szkoła fechtunku” -  wyścigi rzędów z nieodłącznym atrybutem - szpadą (wykonaną z laski i znaczników); 
„Przylądek Horn” - dwa zespoły przeprawiają się na wyścigi przez cieśninę przy pomocy dwóch materaców; 
„Poławiacze pereł” - pod znacznikami, w które dzieci muszą trafić piłką ukryte są słodycze;
„Rafa koralowa” - rafa to bezpieczne miejsce, gdzie schroniły się rybki (uczestnicy), ale niestety dookoła rafy pływają niebezpieczne rekiny (animatorzy). Rybki mają za zadanie zdobyć pożywienie, które znajduje się poza rafą i nie dać się złapać;
„Przemytnicy” - grupa pirackich przemytników próbuje przenieść skarby (piłki) na swoją wyspę. Niestety na ich tropie są już królewscy marynarze, którzy mają za zadanie odzyskać skradzione klejnoty i zwrócić je do królewskiego skarbca.  


 
ŚWIAT ASTERIXA

Oprawa muzyczna: Soundtrack z „Asterix Gal”, skoczna muzyka dziecięca.   
Dekoracja sali: Totem rzymski, papierowe dekoracje przedstawiające wioskę i obóz rzymski.

Przebieg imprezy:

Pasowanie Jubilata na Druida; 
„Druid czarodziej” - dziecko dotknięte przez druida musi wykonać zadanie dodatkowe;
„Gal hodowca” - dwa zespoły próbują wyhodować jak najdłuższą gąsienicę jedwabnika;
„Walka na menhiry” - dwa zespoły przerzucają się menhirami (duże balony), trzeba jak najwięcej balonów umieścić na stronie przeciwnika;  „Polowanie na dziki” - zabawa w rzucanie, dwóch Galów stara się w jak najkrótszym czasie zapełnić swoją spiżarnię;
„Szkoła fechtunku”- wyścigi rzędów ze szpadą (wykonaną z laski i znaczników); 
„Wyścigi rydwanów”- dwa zaprzęgi stają na starcie wyścigu, każda drużyna ma woźnicę i rumaki. Zaprzęg to rydwan (materac) ciągnięty przez rumaki (kilkoro dzieci), na którym siedzi woźnica (np. Jubilat); 
„Szukamy grzybów” - pod znacznikami ukryte są grzyby (słodycze), aby je znaleźć należy strącić znacznik piłką; 
„Wielka bitwa” - znowu dwa zespoły toczą bitwę o zwycięstwo. Tym razem na przeciwko każdej z drużyn stoi wroga armia (złożona z pachołków), wygrywa zespół, który w określonym czasie zbije więcej pachołków; 
„Galowie i Rzymianie” - grupa Galów próbuje przenieść skarby (piłki) do swojej wioski, niestety na ich drodze czekają rzymscy żołnierze, których zadaniem jest przechwycenie klejnotów i odniesienie ich do obozu.  
 


DZIKI ZACHÓD

Oprawa muzyczna: Muzyka indiańska i country.
Uczestnicy: Chustki na szyi, pomalowane twarze i opaski z piórami. 
Dekoracja sali: Duża flaga amerykańska, papierowe dekoracje - saloon, krajobraz skalisto-kaktusowo-pustynny, tipi.

Przebieg imprezy:

Pasowanie Jubilata na Wodza Indian lub Szamana;
„Szaman czarodziej” - dziecko dotknięte przez szamana musi wykonać zadanie dodatkowe; 
„Pojedynek rewolwerowców” - turniej piłkami z gąbki; 
„Polowanie na bizony” - zabawa rzutna gdzie dwóch Indian stara się w jak najkrótszym czasie zagonić bizony do zagrody; 
„Zawody w rzucie tomahawkiem” - uczestnicy celują laskami gimnastycznymi w piramidę ułożoną z balonów; 
„Wyścigi dyliżansów” - dwa zaprzęgi stają na starcie wyścigu, każdy drużyna ma woźnicę i konie. Dyliżans (materac) ciągnięty przez konie (kilkoro dzieci), na którym siedzi woźnica (np. Jubilat);
„Szukamy skorpionów” - pod znacznikami ukryte są skorpiony (słodycze), aby je znaleźć należy strącić znacznik piłką; 
„Rodeo” - uczestnicy muszą pokonać tor przeszkód na koniach (duże skaczące piłki );
„Indianie i kowboje” - grupa Indian próbuje przenieść grudki złota (piłki) do swojej jaskini. Jednak na ich drodze już czekają kowboje, którzy chcą przejąć złoto i schować je we własnej kryjówce. 
"Kojoty i pumy" - pumy próbują podporządkować sobie stado kojotów.

CZARODZIEJKI

Oprawa muzyczna: Smerfne hity, przeboje muzyki dziecięcej.
Uczestnicy: Malowane gwiazdki na policzku.
Dekoracja sali: Girlandy z balonów z elementem różdżki i gwiazdek, plakaty z „czarodziejskimi obrazami”, podwieszone kolorowe miotły itp.

Przebieg imprezy:

Pasowanie Jubilatki na czarodziejkę;
„Elfiki” – jedno z dzieci zamienia pozostałe dzieci w elfiki łapiąc je. Złapane dziecko dostaje balon;
„Kolorowa burza” – dwa zespoły czarodziejek wywołują burzę balonów, wygrywa zespół który przerzuci więcej balonów na stronę przeciwników;
Gotujemy czarodziejski wywar – dwa zespoły przy pomocy różdżek (rakiet) próbują zapełnić swój kocioł magicznymi warzywami (balony, piłki) przenosząc je z ogrodu na środku sali;
„Szkoła czarowania” - wyścigi w rzędach z nieodłącznym atrybutem jakim jest czarodziejska różdżka (laska gimnastyczna);
„Labirynt” – dzieci szukają drogi by dojść do skarbu, korytarze tworzą labirynt ze skrótami i ślepymi przejściami;
„Wyczaruj smaki” – pod znacznikami, w które dzieci muszą trafić piłkami, ukryte są słodycze;
„Kwiat paproci” – dwa zespoły mają przed sobą rozłożone kolorowe obręcze, jeżeli dziecko trafi w obręcz piłką, zabiera ją i tworzy obraz kwiatu. Wygrywa zespół który wyczaruje piękniejszy kwiat;
„Wojna z czarownicami” – złe czarownice próbują odebrać cząstki pyłku (piłki), które Elfy próbują zanieść na swoje drzewo.
 

TAJEMICZY OGRÓD

Oprawa muzyczna: Przeboje muzyki dziecięcej.
Uczestnicy: Malowane kwiatki na policzku.
Dekoracja sali: wielokolorowe kwiaty z krempliny, obrazy roślin na plakatach, balony – biedronki, papierowe winorośle i powoje, tajemnicze drzwi.

Przebieg imprezy:
Ofiarowanie klucza - Jubilatka musi wypić magiczny napój, żeby otrzymać złoty klucz do imprezy;
„Motyle” – jedno z dzieci jest żuczkiem, który próbuje złapać Motyle (pozostałe dzieci) aby te pracowały w jego „fabryce” podbijania balonów;
„Biedronki i mróweczki” – dwa zespoły. Mróweczki próbują wyrzucić jak najwięcej balonów poza mrowisko zbudowane z siatek. Biedronki które sprzątają teren dookoła mrowiska próbują podrzucić mrówkom balony z powrotem do mrowiska;
 „Hodujemy gąsienice” – dwa zespoły próbują wyhodować jak najdłuższą gąsienicę z obręczy, później następuje odchudzanie gąsienicy;
 „Przepchnij Gucia” – Guciem jest duży balon, w którego dzieci trafiają piłkami. Dzieci podzielone są na dwa zespoły ustawione za siatkami naprzeciw siebie. Punkt zdobywa zespół, który przepchnie balon do linii przeciwnika;
 „Tajemniczy ogród” – dzieci szukają drogi by dojść do skarbu, linie i obręcze tworzą układ labiryntu ze ślepymi dróżkami i niespodziankami;
 „Słodkie kule” – w napompowanych balonach ukryte są słodycze, dwa lub trzy zespoły kierują „pszczółką”, czyli dzieckiem z zasłoniętymi oczami, tak by przy pomocy żądełka przebiło balon i znalazło niespodziankę, po tym następuje zmiana „pszczółki”;
 „Kwiat paproci” – dwa zespoły mają przed sobą rozłożone kolorowe obręcze, jeżeli dziecko trafi w obręcz piłką zabiera ją i tworzy obraz kwiatu. Wygrywa zespół który wyczarował piękniejszy kwiat;
 „Pszczoły i trutnie” – pszczoły przenoszą pyłek do swojego ula; w zakamarkach ogrodu czyhają trutnie, które chcą go pszczółkom odebrać..
 

Obiekty Szkoły tenisa „Tie Break”

Polub nas na Facebooku!

Nawigacja w stopce



W naszym serwisie stosuje się pliki cookies, które są zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika w celu ułatwienia nawigacji oraz dostosowania serwisu do preferencji użytkownika. Zablokowanie zapisywania plików cookies na urządzeniu końcowym lub ich usunięcie możliwe jest w po właściwym skonfigurowaniu ustawień przeglądarki internetowej. Zablokowanie możliwości zapisywania plików cookies może spowodować utrudnienia lub brak działania niektórych funkcji serwisu. Niedokonanie zmian ustawień przeglądarki internetowej na ustawienia blokujące zapisywanie plików cookies jest jednoznaczne z wyrażeniem zgody na ich zapisywanie.

Zamknij